گوشی هوشمندی که مسلح به پردازنده قدرتمند و جدید شرکت سامسونگ یعنی اگزینوس 8890 که به تازگی معرفی شده، روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود با توجه به مقدس بودن عدد 7 نزد کره‌ای ها و البته با مشخصه های فنی سطح بالای خود، به فروش قابل توجهی دست یابد و پرچمداری شایسته برای سامسونگ در سال 2016 میلادی باشد.

اما امروز، خبرهای رسیده از چین حاکی از این است که چیپستی با شماره مدل SM-G9300 که گفته می شود همان چیپست اگزینوس 8890 گلکسی اس 7 سامسونگ است توانست در بنچمارک AnTuTu امتیاز باورنکردنی 103692 را کسب کند.

 

برای درک بهتر این امتیاز باید بگوییم که بالاترین امتیازی که تا به امروز در این بنچمارک به ثبت رسیده مربوط به چیپست Kirin 950 هوآوی است که توانست امتیاز 65176 را کسب کند که در مقایسه با امتیاز بدست آمده توسط پردازنده اگزینوس 8890 بیانگر اختلاف قدرتی فاحش میان این دو پردازنده است.

البته باید در پذیرش چنین اطلاعاتی کمی سخت گیری به خرج داد چرا که هنوز این اطلاعات به طور رسمی تایید و یا رد نشده است و جالب تر آنکه برخی‌ها نیز این شماره مدل را مربوط به چیپست اسنپدراگون 820 شرکت کوالکوم می دانند.

به هر حال، باید تا سه ماهه اول سال 2016 صبر کرد و دید که این پردازنده جدید سامسونگ که قلب پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس 7 را به تپش در خواهد آورد، چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.