دوربین مورد بحث به سنسور MSO مجهز گشته و از حداکثر حساسیت ISO یی برابر با ۲۵۶۰۰ به همراه چیپ پردازش تصویر Venus Engine بهره می برد. ناگفته نماند که این چیپست به پردازنده ای چهار هسته ای تجهیز گشته تا بتواند حداکثر سرعت و کارایی ممکن را برای کاربران فراهم نماید.



در ادامه با ساتنا همراه باشید.

پاناسونیک در دستاورد جدید خود که بدون آینه نیز هست تلاش داشته بر روی تهیه ویدئو های 4K تمرکز ویژه ای داشته باشد و از همین رو به وسیله G7 قادر خواهید بود ویدئوهایی تحت رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و با نرخ ۳۰ یا ۲۴ فریم بر ثانیه ضبط نمایید. البته به صورت پیش فرض گزینه رزولوشن تمام HD نیز در نظر گرفته شده است.

از جمله دیگر خواص لومیکس G7 می توان به قابلیت گرفتن عکس های 4K اشاره نمود، هر چند این اولین عضو خانواده ی لومیکس به حساب نمی آید که چنین امکانی را با خود به همراه دارد و کمپانی ژاپنی سازنده آنها سال پیش مدل LX100 را نیز با همین قابلیت عرضه کرده بود.

ناگفته نماند مدل تازه معرفی شده نسبت به نمونه پیشین که می توانست تصاویر 4K بگیرد یک تفاوت دارد؛ در G7 مدی تعبیه گشته که با کمک آن قادر خوهید بود از ویدئوهای 4K تهیه شده با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه تصاویری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل اخراج کنید.

دوربین جدید پاناسونیک از اواسط ماه ژوئن و به همراه یک لنز ۴۲-۱۴ میلی متری روانه بازار خواهد شد و برای تهیه آن لازم است ۸۰۰ دلار هزینه نمایید.