با وجود محبوبیت فراوان این بازیها، کاربران ایرانی هرگز فرصت پیدا نکرده اند تا لذت واقعی این سبک را تجربه کنند؛ سؤالات موجود در این بازیها چندان مناسب با جامعه ایران نبوده و پاسخ دادن به آن ها همواره امری دشوار برای کاربران کشورمان به شمار می رفته است.

Quiz Of Kings اپلیکیشنی است که از لحاظ کیفی در سطح بازیهای بزرگ این سبک همچون QuizUp و Trivia Crack قرار دارد، و سوالات آن نیز مخصوص کاربران ایرانی طراحی شده و طیف بسیار وسیعی از سوالات گوناگون را در بر می‌گیرد‌. در بازی Quiz Of Kings ، مهم‌ترین تاکید سازندگان بر روی موضوعات و تنوع سوالات بوده‌ است.

نسخه اولیه Quiz Of Kings شامل ۳۰ هزار سوال مختلف در ۱۵ موضوع کلی از جمله لوگو و سرگرمی، ورزش، سینما، اطلاعات عمومی، مذهبی، تاریخ، علمی، فوتبال و … است و قرار است با هر به‌روزرسانی سوالات بیشتری به مجموعه‌ی سوالات اضافه شود. به گفته تیم سازنده، تاکید آنها بر روی بالابردن سطح دانش و اطلاعات عمومی کاربران بوده‌است،

این بازی یک بازی آنلاین دو نفره و رایگان در محیطی به شدت رقابتی است و شما همزمان می‌توانید با چندین نفر به رقابت بپردازید، برای دوستانتان دعوتنامه بفرستید و آنها را به مبارزه دعوت کنید و در صورت باخت از آنها انتقام بگیرید. همچنین می‌توانید با یک حریف تصادفی از بین سایر کاربران به مسابقه بپردازید، برای آنها درخواست دوستی بفرستید و اطلاعات خود را به چالش بکشید.

در پایان، اگر به فضای رقابتی و آنلاین علاقمندید، دانلود بازی Quiz Of Kings را حتماً به شما توصیه میکنیم. این بازی در آینده‌ای نزدیک قطعاً به یکی از رقبای جدی بازیهای مطرح جهانی در این سبک تبدیل خواهد شد و سوالات انحصاری و بومی Quiz Of Kings قطعاً آن را به گزینه اول کاربران ایرانی تبدیل خواهد کرد.