به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی هنوز متقاعد نشده که تشخیص دقیق مدل‌های وان ام ۹ برای کاربران دشوار و کمی گیج کننده شده؛ از این رو این شرکت به تازگی مدل جدیدی از سری وان ام ۹ خود را معرفی کرده تا از این بابت مطمئن شود! وان ام ۹ اس مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل با وان ام ۹ اصلی، پردازنده‌ی هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک بکار رفته در این گوشی جدید است. درست مثل وان E9 و E9s گوشی هوشمند وان M9s‌ نیز دارای ۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی است. این گوشی هوشمند از کارت حافظه‌ی خارجی تا مرز ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند که البته کارت‌های ۲ ترابایتی چندان بین کاربران متداول نیستند و شاید این قابلیت چندان هم کاربردی نباشد.

دوربین اصلی این گوشی نیز ترکیبی از مدل‌های فعلی اچ‌تی‌سی است. از یک سو این گوشی دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی درست مثل دو مدل E‌ که در بالا اشاره کردیم، است و از سوی دیگر دارای لرزشگیر اپتیکال که پیش از این فقط در وان ام +9 آن هم نسخه‌ی Supreme Camera دیده بودیم. همچنین دوربین اصلی دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 است و توسط یاقوت کبود محافظت می‌شود. دوربین جلوی این گوشی هوشمند نیز همان اولترا پیکسل ۴ مگاپیکسلی معروف مورد استفاده در گوشی‌های اچ‌تی‌سی است.

 

 

وان ام ۹ اس دارای بدنه‌ی کاملا فلزی و ابعاد ۱۴۴.۶ در ۶۹.۷ در ۹.۶ میلی‌متر است و ۱۵۸ گرم وزن دارد. ضمن این که باتری مشابه با وان ام ۹ یعنی ۲۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر در کشور تایوان با قیمت ۳۹۰ دلار  پیش فروش می‌شود و  از ۳۰ آبان نیز به بازار عرضه خواهد شد. هنوز در مورد عرضه‌ی جهانی این مدل اطلاعاتی ارائه نشده است. نظر شما در مورد وان ام ۹ اس اچ‌تی‌سی چیست؟