این گوشی هوشمند کهP1s Pepsi Phone نام دارد، به صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p مجهز شده است. توان پردازشی این گوشی بر عهده چیپست 1.7 گیگاهرتزی مدیاتک MT6592 است. پپسی فون دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای حافظه داخلی است که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز قابل ارتقا است. یک حسگر 13 مگاپیکسلی و یک حسگر 5 مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر این گوشی را ایفا می‌کنند. پپسی اسمارت فون خود را به باتری 3000 میلی آمپر ساعت و اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی مجهز کرده است. با توجه به این موضوع که کمپین P1s در چین راه‌اندازی شده است، می‌توان مطمئن بود که این گوشی دارای دو شیار کارت حافظه نیز هست.

این گوشی همراه با اندروید لالی پاپ 5.1 به بازار عرضه می‌شود.

گرچه مشخصاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، در اکثر اسمارت فون‌های میان رده چینی یافت می‌شود، آن چه این گوشی را تا حد زیادی از سایر نمونه های مشابه در بازار متمایز می‌کند، درج لوگوی پپسی در پشت آن و هم چنین وال پیپر پپسی در نمایشگر گوشی است.

قیمت اولیه این گوشی برای کسانی که در کمپین سرمایه‌گذاری آن را خریداری ‌کردند، 64 دلار برای نسخه اختصاصی آبی رنگ آن بود که موجودی آن به اتمام رسیده است. کاربران اکنون می‌توانند پپسی فون P1s را با قیمت 110 دلار خریداری کنند. این گوشی در سوم دسامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

 

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این گوشی را تماشا کنید.