این روزها، شیائومی خود را برای برگزاری کنفرانسی خبری در 24 نوامبر (3 آذر) آماده می کند که بی تردید این مراسم و محصولاتی که قرار است در آن رونمایی شوند، می توانند تاثیر قابل ملاحظه ای در افزایش درآمدها و محبوبیت این کمپانی نزد علاقه مندان محصولات هوشمند داشته باشد.

 

شیائومی در این مراسم، ردمی نوت 2 پرو را به عنوان اولین محصول مجهز به سنسور اثر انگشت این شرکت روانه بازار خواهد کرد. اسمارت فونی که از لحاظ مشخصه های فنی دقیقاً شبیه به مدل قبلی خود یعنی ردمی نوت 2 است و تنها فرق این دو در بدنه فلزی و سنسور اثرانگشت خواهد بود.

 

روز گذشته، لی بین، مدیرعامل این شرکت با انتشار تیزری نوید معرفی گوشی ردمی نوت 2 را به علاقه مندان برند شیائومی داد و امروز نیز، وی با انتشار تیزری دیگر نوید داد که تبلت می پد 2 در مراسم 3 آذر معرفی خواهد شد.

 

هفته گذشته، این تبلت در بنچمارک GeekBench رویت شد که با استناد به آن می توان انتظار محصولی با مشخصه های فنی همچون پردازنده چهار هسته ای X5-Z8500 اینتل با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل و حافظه داخلی 32 گیگابایتی خواهد بود.

 

همانطور که در تصویر زیر می بینید در ساخت بدنه این تبلت از فلز استفاده شده و از ضخامت بسیار پایینی نیز برخوردار است. دوربین نیز در قسمت کناری و پشتی این تبلت جای گرفته و دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در نزدیکی یکدیگر و در سمت راست تبلت تعبیه شده است.

 

در این بین، برخی شایعات نیز از معرفی همزمان این تبلت به همراه نوت 2 پرو خبر می دهند. البته نباید از می 5، پرچمدار جدید این شرکت نیز که نقش اول این مراسم خواهد بود چشم پوشی کرد.