ظاهرا رسیدن تعداد زیادی از بازیکنان به تاون هال مرحله ۱۰ و فول آپ کردن آن کافی بوده تا سوپر سل را به ایجاد تاون هال لول ۱۱ راضی کند. به طور حتم یک مرحله افزایش برای خانه اصلی، می‌تواند نوید دهنده تغییرات و آپدیت‌های زیاد برای سایر وسایل باشد. تصویر تاون هال ۱۱ را در ادامه مشاهده می‌کنید که شاید عکس آن با تصور بسیاری از افراد متفاوت باشد. گفته می‌شود که برای آپدیت به این تاون هال نیاز به ۵ میلیون سکه و البته مدت زمان ۲۱ روزه باشیم.


 

 


 

یک ابزار دفاعی جدید

 

 

این هم یک دستگاه دفاعی که فقط در مرحله ۱۱ در دسترس قرار می‌گیرد. نیروهای تاون هال ۱۰ به راحتی توسط این وسیله محو و نابود خواهند شد و جالب اینجاست که این دستگاه می‌تواند تمام پایگاه را تحت پوشش خودش قرار بدهد. لیزر قدرتمندی شلیک می‌شود و هدف از بالا مورد اصابت قرار می‌گیرد. یک تاخیر بین هر شلیک وجود دارد. بر روی تک مهاجم فوکوس می‌کند تا به طور کلی آن را محو و نابود سازد یا آنکه از تیررس خارج شود. هنوز اسم این وسیله دفاعی مشخص نشده اما امیدواریم که نام شیرینی داشته باشد!

 

 

 

 

 

قهرمان جدید



 

۶ میلیون اکسیر میزان زیادی برای به‌دست آوردن یک قهرمان جدید نیست. چهره قهرمان جدید همچون مردی است که در حال مطالعه کتابی بوده و شاید یک گاندالف یا سوپر ویزارد باشد!

همه چیز درباره این آپدیت تازه را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

 

 

منبع : آی تی رسان