مایکروسافت بیان می کند که چشم انداز ولوو از طراحی انسان محور، درست هم راستای با رویکرد انسان محور ما در رابطه با تکنولوژی مایکروسافت هالولنز است. هالولنز به مردم اجازه می دهد که در دنیای واقعی خود حضور داشته باشند، با اشیا فیزیکی دنیای اطراف خود در تعامل باقی بمانند، در حالی که عناصر دنیای دیجیتالی که توسط قوانین فیزیکی محدود نشده اند را وارد زندگی خود کنند.

تجربه بهبود یافته خرید خودرو در نمایندگی را به وسیله مشاهده کامل اجزای داخلی خودرویی که به آن علاقه مند هستید، برای خود تصور کنید. با استفاده از قدرت هالوگرام ها، ما قادر به باز کردن کامل یک خودرو هستیم، نگاهی دقیق تر به موتور خودرو بیاندازید، شاسی خودرو را بررسی کنید و یا پیشرانه و انتقال را در عمل تماشا کنید. شما نی توانید دسترسی کاملی به تمام گزینه ها، ویژگی ها و امکانات هر خودرو و هر مدلی داشته باشید. تصور کنید که خواهید توانست خودرویی که خود پیکربندی کرده اید را در مقایس کامل و به صورت یک هالوگرام به کیفیت بالا تماشا کنید.

 

Björn Annwall، معاون ارشد بخش بازاریابی فروش و خدمات خودرو های ولوو، این چنین بیان می کند که:

با استفاده از هالولنز، ما این آزادی عمل را داریم که یک تجربه ی سفارشی را برای مشتریان خلق کنیم که به وسیله ی آن می توانند خود را راهنمایی و هدایت کنند. تصور کنید که با استفاده از ترکیب واقعیت می توانید آن خودرویی که می خواهید را انتخاب کنید – برای یافتن رنگ ها، رینگ ها، و یا برای داشتن درکی بهتر از ویژگی ها، خدمات و گزینه های موجود.

 

 

تجارب مایکروسافت در کنار همکاری با ولوو به مشتریان اجازه می دهد که در آینده و برای انتخاب و خرید خودرو، هالوگرام ها را به دنیای واقعی خود بیاورند، آن ها را در دنیای اطراف خود تجربه کنند و مرحله ای تازه از خرید خودرو را تجربه کنند. با استفاده از هالولنز شما می توانید به مانند حضور در یک نمایشگاه بزرگ خودرو، به بررسی و گشت و گذار در بین خودرو های مختلف بپردازید و آن چیزی که مد نظر دارید را بیابید.

همانطور که می دانید، مایکروسافت هالولنز در زمینه های بسیاری کاربرد دارد و مایکروسافت نیز در رابطه با هالولنز با شرکای تجاری مختلفی از جمله ناسا، تریمبل، دانشگاه کیس وسترن رزرو و کلینیک کلیولند، و بسیاری دیگر برای ارائه ی شیوه های نوین طراحی، خلق کردن، همکاری و آوردن محصولات و اطلاعات به زندگی مردم، همکاری می کند.