بیوک لاکراس از زمان معرفی خود در سال ۲۰۰۹ فروش بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه در سرتاسر جهان را تجربه کرده است. نسل قبلی لاکراس در شانگهای چین طراحی شده بود و موفقت بالای فروش آن تعجب زیادی را برانگیخت. اما جنرال موتورز برای نشان دادن توانایی‌های بخش ایالت متحده، وظیفه‌ی طراحی نسل جدید لاکراس را به خانه و شهر میشیگان آورده است. بیوک لاکراس ۲۰۱۷ بلندتر، عریض‌تر، نرم‌تر و راحت‌تر از نسل قبلی خود است.

 

 

بیوک لاکراس از شاسی اپسیلون ۲ بهره می‌برد که به طور مشترک بین خودرو‌های شورولت مالیبو، شورولت ایمپالا و کادیلاک XT5 نیز استفاده می‌شود. فاصله‌ی بین محور‌های جلو و عقب به واسطه‌ی جابجایی پیشرانه، سیستم انتقال قدرت و محور جلو، به میزان ۷ سانتی متر افزایش یافته است. این عمل علاوه به افزایش پایداری و ظاهر زیبا‌تر خودرو، منجر به افزایش فضای پای سرنشینان نیز می‌شود. طول کلی خودرو نیز به میزان ۱.۵ سانتی‌متر افزایش داشته و فضای صندوق‌ عقب نیز از ۰.۳۷ به ۰.۴ متر مربع رسیده است. ارتقاع سقف خودرو نیز به میزان ۴.۳ سانتی‌متر کاهش یافته و این در حالی است که فضای سر سرنشینان ۱ سانتی‌متر در بخش جلو افزایش و ۰.۵ سانتی‌متر در بخش عقب کاهش داشته است. افزایش عرض خودرو نیز باعث شده است تا فضای بیشتری برای افراد بزرگ جثه با عرض شانه‌های زیاد فراهم شود.

 

 

فضای داخلی بیوک لاکراس نیز تا حد ممکن خلوت طراحی شده است و سعی طراحان مبنی بر راحتی استفاده از ادوات داخلی بوده است. سیستم صوتی و کنترل تهویه از کلید‌های مجزا برخوردارند و تنظیمات سایر سیستم‌ها از طریق صفحه‌نمایش ۸ اینچی که با اندروید اتو و کارپلی نیز سازگاری دارد، قابل انجام است. صفحه کیلوکتر خودرو نیز دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی مخصوص به خود است تا اطلاعات مخصوص سفر و وضعیت خودرو از آن طریق نمایش داده شود.

 

 

لاکراس به پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری شش سیلندر مجهز شده که در سایر خودروهای جدید جنرال موتورز نیز به کار گرفته شده است. این پیشرانه از سیستم غیرفعال کردن سیلندر‌ها و هم‌چنین سیستم استارت-استاپ برای خاموش کردن خودرو در توقف‌ها، بهره می‌برد.

 

 

این پیشرانه توانایی تولید ۳۰۵ اسب بخار توان و ۲۶۸ پوند فوت گشتاور را دارد. جعبه دنده‌ی ۸ سرعته خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت به چرخ‌های جلو در این خودرو را بر عهده دارد. هم‌چنین جعبه‌دنده‌ی دو کلاچه و سیستم چهارچرخ محرک نیز قابل سفارش است. این سیستم به صورت هوشمند نیرو را به چرخ‌های مختلف انتقال می‌دهد تا بهترین پایداری برای خودرو فراهم شود.

 

 

سیستم تعلیق جدید لاکراس نیز برای فراهم کردن راحتی بیشتر سرنشینان طراحی و توسعه یافته است. شاسی نسل جدید لاکراس نیز در عین مقاومت ۱۵ درصد بیشتر نسبت به نسل قبل، ۱۳۶ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده است. مواد جاذب صدای جدید نیز برای جلوگیری از ورود صدا به کابین استفاده شده است تا سرنشینان بتوانند در سکوت، تجربه‌ای راحت و رضایت‌بخش را داشته باشند.

 

 

مهندسان میشیگان امیدوارند که با تمهیداتی که اندیشیده‌اند نسل سوم لاکراس بتواند همانند نسل‌های قبلی به فروش موفقی دست یابد و قدرت مهندسی خود را به رخ همکارانشان در چین بکشند.