قاب‌ها و پوشش‌های محافظتی، اگر چه احتمال آسیب دیدگی را به حداقل می‌رسانند، اما در عین حال راحتی کار با دستگاه را نیز محدود کرده و به نوعی دست و پا گیر هستند. اما "پدلت" که با هدفی مشابه طراحی شده، آزادی بیشتری به کاربر می‌دهد تا حین کار راه رفته و  حتی تنها با یک دست، تبلت را نگهداشته و به کارهای دیگر نیز بپردازد.

 

 

 اما "Padlette" چیست؟ "پدلت" یک بند سیلیکونی مناسب است که همچون یک دستگیره‌ی نگهدارنده، حمل تبلت و کار با آن را با کمک یک دست به سادگی امکان پذیر می‌کند. می‌توان دو طرف آن را در دو طرف تبلت محکم کرده و با کمک بخش میانی  تبلت را نگهداشته و به انجام کارهای روزمره پرداخت. این طرح به ویژه برای معلمان و دانش آموزان مناسب است.

 

 

 

ایده‌پرداز اصلی این طرح "هنک بِیکر" (Hank Baker)، خود با مشکلاتی این چنینی مواجه شده بود. او متوجه شد که نگه داشتن تبلت حین راه رفتن و حتی نشستن، اندکی سخت است. اما ایده‌ی او در واقع از "پالت" رنگ نقاشان الهام گرفته شده است. هنک این طرح را هم سو با نیاز خود به شکلی متفاوت ارائه داده و نامی جدید بر آن نهاد.هنک می‌گوید که  با استفاده از وسایلی ساده می‌توان پدلت را مجهز کرده و حتی تبلت را روی میز کار محکم نموده و با آن کار کرد.

 

 

 این بند نگهدارنده برای اکثر تبلت‌های موجود در بازار به ویژه برای "آی‌پد" و "آی‌پد ایر" مناسب بوده و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. پدلت قابل شستشو بوده و بسیار سبک است؛ در نتیجه می‌توان آن را همه جا با خود بردش