چشم بادامی‌ها که اوایل سال 2015 و با معرفی گوشی های گلکسی اس 6 و اس 6 اج، درآمد قابل توجهی را از فروش این دو گوشی به جیب زدند، امیدوارند که با توجه به محبوبیت عدد 7 نزد کره ای‌ها، رکورد جدیدی را در فروش گوشی های هوشمند به ثبت رسانند.

 

با استناد به خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر، سامسونگ قصد دارد تا در 22 فوریه یعنی دوم اسفند ماه و در مراسم Unpacked 2016 از جدیدترین کهکشانی های خود به نام های گلکسی اس 7 و اس 7 اج پرده بردارد.

 

گفته می شود که مدل اج اسمارت فون گلکسی اس 7 از نمایشگری بزرگ‌تر و با انعطاف پذیری بیشتر برخوردار خواهد بود که در کنار سایر مشخصه های فنی سطح بالای خود می تواند شوک بزرگی را به بازار گوشی های هوشمند وارد کند.

 

در همین رابطه، امروز اطلاعاتی از گوشی گلکسی اس 7 اج به بیرون درز کرده که گفته می شود این محصول از نمایشگر 5.7 اینچی با لبه های بالایی و پایینی منحنی همانند آنچه که در تصاویر زیر می بینید، برخوردار خواهد بود.

 

شاید بگویید که این طرح های مفهومی همانند بسیاری از طرح های دیگر، هرگز به دنیای واقعی ما راه نخواهند یافت. اما این نکته را فراموش نکنید که سامسونگ چندی پیش با ثبت پتنتی از تمایل خود برای استفاده از نمایشگرهایی با لبه های بالایی و پایینی خمیده خبر داده بود که بی تردید می تواند ما را نسبت به رونمایی این دو گوشی با چنین شکل و شمایلی امیدوار کند.

 

 

از سویی دیگر، خبرهای رسیده در خصوص گلکسی اس 7 نیز حاکی از این است که این گوشی مجهز به درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهد بود که این ویژگی در گلکسی اس 6 وجود نداشت و همین امر گلایه هایی را از سوی برخی کاربران برای این شرکت به همراه داشت.

 

در خصوص سایر ویژگی های مشترک این دو گوشی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 8 یا اسنپدراگون 820


فضای رم 4 گیگابایتی


دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی BRITECELL


پشتییانی از درگاه USB مدل C