کمپانی بزرگ مایکروسافت با تازگی ایمیل هایی را برای برخی از کاربران ویندوز اینسایدر در سراسر جهان ارسال کرده است و در این ایمیل های از آن ها درخواست کرده است که با این کمپانی بزرگ بار دیگر و این بار در یخش سخت افزار همکاری کنند. این پروژه جدید که Create Together نام دارد به کاربران اینسایدر انتخاب شده امکان می دهد که ایده های خود را در رابطه با طراحی و انتخاب رنگ دستگاه ها با مایکروسافت در میان بگذارند. متن ایمیل ارسالی از سوی مایکروسافت به شرح زیر است:

بیاید شگفت انگیز عمل کنیم. اجازه دهید که چیز توانمندی را خلق کنیم. زمان آن فرا رسیده است که با هم ایجاد کنیم (Create Together).

تصور کنید که بخشی از ساخت یک دستگاه بر اساس انتخاب های خود، رنگ های مورد نظر خود، طراحی مورد نظر خود، و خواسته های خود باشید.

یک دستگاه که با چشم انداز شما ایجاد شده، ساخته شده توسط یک همکار مایکروسافت که این دستگاه به شما قدرت می دهد تا بیشتر انجام دهید و داستان و راه شما را روایت می کند.

یک دستگاه که با انتخاب های متفکرانه عده ی کمی مانند شما ساخته شده.

بنابراین، اجازه دهید که این سفر آغاز شود.

گابریل آئول پیش از این اعلام کرده بود که به این چنین ایده ای علاقه مند است و حال به نظر می رسد که این ایده تحت عنوان پروژه Create Together به واقعیت پیوسته است و به زودی برخی از کاربران اینسایدر انتخاب شده از سوی مایکروسافت، خواهند توانست که در طراحی و ساخت گوشی های جدید این کمپانی بزرگ سهیم باشند.

اگر شما نیز عضوی از این پروژه ی جدید مایکروسافت می بودید، چه پیشنهادی برای مایکروسافت داشتید؟