طی سال‌های اخیر برندهای زیادی در چین اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند کرده‌اند؛ QiKU نیز یکی از این برندها است. این شرکت وابسته به شرکت Qihoo 360  است که شرکتی شناخته شده در چین محسوب می‌شود.

 

 

Terra 808 یک گوشی هوشمند با مشخصات سخت افزاری جالب است. این فبلت مجهز به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت حافظه‌ی خارجی، ۳ گیگابایت رم و سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۸۰۸ است. دو دوربین‌ ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی هوشمند تعبیه شده‌اند و دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی قرار دارد. QiKU برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.  فبلت ترا ۸۰۸ از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

 

 

در قسمت پشتی این فبلت اسکنر اثر انگشت قرار دارد که شرکت سازنده مدعی است که این اسکنر قادر به باز کردن قفل گوشی در ۰.۵ ثانیه است. اندروید ۵.۱ روی ترا ۸۰۸ نصب شده و رابط کاربری اختصاصی ۳۶۰ نیز روی آن در دسترس است. جنس بدنه‌ی این فبلت مگنلیوم است که در واقع آلیاژی از منیزیم و آلومینیوم محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در هند به فروش می‌رسد.

ترا ۸۰۸ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود و ۳۰۰ دلار نیز قیمت خرید اینترنتی آن از وب‌سایت  شرکت QiKU  است. این گوشی هوشمند در بازار آزاد به قیمت ۳۳۰ دلار به فروش می رود. نظر شما در مورد فبلت ترا ۸۰۸ چیست؟