در طول هفته گذشته، طرفداران اکس باکس مجموعاً ۳۲۵ میلیون ساعت بازی بر روی شبکه اکس باکس لایو انجام داده اند. میزان ساعات بازی بر روی شبکه اکس باکس لایو در طول هفته گذشته، در مقایسه با فصل جمعه سیاه سال ۲۰۱۴ به میزان ۱۹۶ درصد رشد داشته است و میزان استفاده کاربران از نرم افزار های اکس باکس در این مدت ۳۲۱ درصد افزایش یافته که عدد بسیار بزرگی است.
مجموع فروش ها در اکس باکس استور در سرتاسر جهان برای هر دو کنسول اکس باکس ۳۶۰ و اکس باکس وان در جمعه سیاه، ۵۷ درصد افزایش داشته است که یک رکورد محسوب می شود. همچنین میزان فروش اشتراک اکانت گُلد اکس باکس لایو نیز ۴۰ درصد افزایش داشته است. میزان فروش کنسول اکس باکس وان در ایالات متحده در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۲۲ درصد افزایش یافته است و این میزان فروش باعث شده تا جمعه سیاه امسال به دومین جمعه سیاه موفق برای اکس باکس در طول تاریخ ۱۵ ساله این کنسول در ایالات متحده تبدیل شود.
پرداخت های منحصر به فرد به ازای هر کاربر در اکس باکس استور نیز برای هر دو کنسول اکس باکس ۳۶۰ و اکس باکس وان ۵۵ درصد افزایش یافته و رکورد شکسته است، اکس باکس وان به تنهایی در این امر در مقایسه با جمعه سیاه سال گذشته ۸۸ درصد رشد داشته است.
باندل ۵۰۰ گیگابایتی Gears of War: Ultimate Edition اکس باکس وان نیز امسال به عنوان پر فروش ترین نسخه از این کنسول انتخاب شد. دسته بازی بی سیم الیت نیز که به تازگی معرفی و عرضه شده در جمعه ی سیاه با استقبال بی نظیر طرفداران مواجه شد. استقبال به اندازه ای بالا بود که فوراً موجودی خرده فروشان در ایالات متحده به اتمام رسید و مایکروسافت در تلاش است تا مجدداً این دسته بازی محبوب را در اختیار خرده فروشان بگذارد.
به لطف قابلیت Backward Compatibility، کاربران اکنون ۴ میلیون ساعت بازی های اکس باکس ۳۶۰ را بر روی اکس باکس وان بازی کرده اند!

نظر شما در خصوص این آمار ها و رکورد هایی که اکس باکس وان در جمعه ی سیاه بر جای گذاشته است چیست؟