انتشار آخرین نسخه ی این اپلیکیشن (نسخه ی ۱۰.۰.۳۴۲.۰) انتخاب جدیدی را به سربرگ تنظیمات قلم اضافه کرد، اما انتشار آن برای همه ی کاربران گویی تصادفی است. برخی کاربران اکنون قادر به دسترسی به تنظیمات هستند ولی برخی دیگر هنوز هم تغییری در اپلیکیشن بعد از آپدیت ندیده اند. این آپشن ها باید زیر گزینه ی Settings برای حساسیت قلم ذکر شده باشند.

 

 

به صورت پیش فرض، زدن دکمه ی قلم برنامه ی Microsoft OneNote را باز می کند. دوبار زدن آن به صورت پشت سرهم اسکرین شات می گیرد. و نگه داشتن آن دستیار صوتی محبوب مایکروسافت یعنی کرتانا را قعال می کند. اما هم اکنون می توانید با سلیقه ی خودتان تنظیمات آن را انجام دهید، برای اجرای اپلیکیشن استور کامیپوتر و دسکتاپ، دسترسی به ویژگی ها و یا اعمال دستورات درونی تر می توانید از این دکمه ها استفاده کنید.

 

 

این قابلیت جدید حتما تعداد زیادی از کاربران را که هنوز از اپلیکیشن OneNote استفاده می کنند را خوشحال می کند و حتما عملکرد دکمه ی این قلم را از حالت انجام یک دستور تعریف شده به دستورات دیگر گسترش می دهد. همه ی حالت های عملکردی های مختلف برای سه دکمه ی این قلم از هم اکنون قابل تغییر هستند. برای تغییر و شخصی سازی این دکمه ها باید به روز رسانی جدید برنامه ی سرفس را از سرفس پرو ۴ یا سرفس بوک خود دریافت کنید.

 

جهت دریافت این به روز رسانی به لینک دانلود در پایین همین مطلب مراجعه کنید