همانطور که در تصویر می بینید این تبلت ظاهری همچون یوگا و تماما شبیه تبلت های ویندوزی دیگر است، اما نکته ی مهمی که این تبلت را از باقی رقبا متمایز می کند قابلیت اتصال ۳ ماژول متفاوت است. به گفته ی شرکت شما در این تبلت ویژگی را خواهید داشت که در هیچ تبلت دیگری نمی توانید آن را مشاهده کنید.

 

 

 

 

در این تبلت کاربر می تواندسه ماژول متفاوت را در زمان های مختلف و بسته به نیاز خود به تبلت متصل کند : ماژول باتری با نام productivity ، ماژول ویدیو پروژکتور با نام presenter و ماژول RealSense که قدرت ثبت تصاویر سه بعدی را به تبلت می دهد و کاربر می تواند آن ها را ویرایش و برای پرینتر های سه بعدی ارائه دهد.

 

 

لنوو همچنین برای این تبلت یک کیبورد نیز طراحی کرده است که می تواند به راحتی تبلت را به یک لپ تاب ۱۲ اینچی تبدیل کند، همانطور که در تصاویر می بینید لنوو در این تبلت نیز قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس را در نظر گرفته است که به صورت جداگانه به فروش می رسد و قیمتی در حدود ۵۰ دلار خواهد داشت. کاربر برای خرید هر یک از این ماژول ها باید هزینه ی جدایی پرداخت کند، که برای ماژول های دوربین و باتری ۱۴۹ دلار و برای ویدیو پروژکتور هزینه ای معادل ۲۷۹ دلار در نظر گرفته شده است.

لنوو قیمت اصلی خود تبلت را ۸۹۹ دلار تخمین زده است که با در نظر گرفتن قیمت ماژول ها ۱۳۷۷ دلار باید برای استفاده ی کامل از تبلت پرداخت کرد، و باید دید این تبلت با این قیمت از سوی کاربران مورد استقبال قرار می گیرد یا خیر.