در جریان برگزاری کنفرانس اختصاصی دستگاه های ویندوز ۱۰ در تاریخ ۱۴ مهر، تیم سرفس برای طرفداران مایکروسافت سورپرایز های زیادی داشت و یکی از بهترین های آن ها، معرفی لپ تاپ سرفس بوک در دقایق پایانی کنفرانس بود که بسیاری را شگفت زده کرد. سرفس بوک از یک سخت افزار نسبتاً قدرتمند، یک کیبورد عالی، ترک پد شیشه ای با کارایی بسیار خوب و یک طراحی بسیار زیبا بهره می برد و هر آن چیزی که شما از یک دستگاه حرفه ای مبتنی بر ویندوز ۱۰ می خواهید را در اختیارتان می گذارد.


حال وب سایت WinBeta که پیش تر این لپ تاپ را سفارش داده، بالاخره آن را دریافت کرده است و یک ویدیو جعبه گشایی نیز تهیه کرده که تماشای آن خالی از لطف نیست. در جعبه سرفس بوک علاوه بر خود لپ تاپ، یک قلم سرفس، آداپتور و کابل های مربوطه نیز دیده می شود. وب سایت مذکور می گوید که سرفس بوک کمی سنگین به نظر می رسد اما خوش دست است! برای اولین استفاده نیز طبق معمول باید یک سری تنظیمات اولیه را انجام دهید و سپس می توانید از سرفس بوک لذت ببرید!

یکی از ویژگی های برجسته سرفس بوک، امکان جدا کردن صفحه نمایش از بدنه اصلی دستگاه است که به راحتی انجام می شود و برای این کار بایستی تنها دکمه ای که بر روی کیبورد دستگاه جهت انجام این کار تعبیه شده است را فشار دهید تا دستگاه برای جداسازی آماده شود. در این ویدیو جعبه گشایی متاسفانه به دلیل کم بودن شارژ باتری لپ تاپ، وب سایت مذکور نتوانسته است صفحه نمایش را از بدنه جدا کند. یکی دیگر از ویژگی های جدید قلم سرفس و محصولاتی نظیر سرفس بوک و سرفس پرو ۴، امکان اتصال مغناطیسی قلم به بدنه است که پیش تر آن را در محصولات سرفس ندیده بودیم و حال با آمدن این ویژگی دیگر نیازی نیست که نگران گم شدن قلم باشید! همچنین با وجود این قابلیت نیازی به هزینه اضافی جهت خریدن لوازم جانبی مربوطه نیست. در زیر می توانید ویدیو جعبه گشایی سرفس بوک که توسط وب سایت WinBeta تهیه شده است را تماشا کنید: