به تازگی شرکت ScribbleLive، که فعالیت هایی در رابطه با بررسی بازار آمریکا دارد، تحقیقاتی به عمل آورده و صحت این موضوع را تایید کرده است. ScribbleLive برای دست یابی به این نتیجه گیری، بازخورد مخاطبان نسبت به بیش از 100 میلیون مقاله مختلف را مورد ارزیابی قرار داده و برندها و محصولات مختلف را در دسته بندی های جداگانه تقسیم کرده است.

 

با بررسی واکنش های مردم نسبت به رویدادهای مختلف و نیز اعلانات شرکت های مختلف، به نظر می رسد که گیمرها با برند مایکروسافت آشنایی بیش تری دارند و نسبت به آن اشتیاق نشان می دهند. نتایج این تحقیق که همزمان با همایش CES صورت گرفته، واقعا بی نظیر است. البته باید توجه داشت که مایکروسافت تنها با فاصله ای اندک بالاتر از سونی قرار گرفته و البته برند پلی استیشن در دسته بندی دیگری، به همراه سونی در جایگاهی بالاتر از برند اکس باکس قرار گرفته است.

 

 

در همین حال، تحقیق مورد بحث در طی همایش CES امسال صورت گرفته و واکنش های مردم در بازه زمانی کوتاهی را ارزیابی کرده است. بنابراین، کمپانی هایی که سطح بهتری از تکنولوژی را در همایش مورد بحث به نمایش گذاشتند، به نتایج بهتری نیز دست یافته اند. بنابراین عدم حضور نینتندو در جدول و نیز پایین بودن رتبه سونی، می تواند بدین وسیله توجیه شود؛ چرا که هیچ یک از این دو کمپانی ژاپنی هیچ نمایشی مربوط به پلتفرم های گیمینگ خود در این نمایشگاه نداشتند.