خوب است تا با Samsung Gear 360 آشنا شوید. محصولی که برای رقابت با دوربین 360 درجه‌ای ال‌جی معرفی و رونمایی شده است. این محصول مانند رقیب خود آن‌چنان طراحی شده که کاربر بتواند به راحتی آن را در دست گرفته و تصاویر جذاب زندگی روزانه خود را به صورت خاص، با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارد.

 

 

 

شما می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر ذخیره شده با Gear 360 را به‌راحتی با اسمارت فون‌های سری Galaxy ادیت نمایید، تصویر دوربین را بر روی صفحه نمایش گوشی خود دیده و به راحتی آن را بر روی شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه به اشتراک بگذارید.

به علاوه نرم افزار پی‌سی خاصی برای این گجت موجود است که با آن می‌توانید به طور بسیار پیشرفته‌ای فیلم‌های ذخیره شده را ویرایش و تدوین نمایید. فیلم‌های ثبت شده بر روی رم میکرو اس‌دی ذخیره می‌شوند. حافظه این دوربین با بهره گیری از این اسلات رم می‌تواند تا 128 گیگابایت باشد.

 

 

فیلم‌های 360 درجه‌ای به‌زودی به فرمتی جذاب و محبوب در ویدئوهای آنلاین تبدیل خواهند شد. با بهره گیری از سرویس‌هایی چون Samsung Milk VR 360 ،Face book 360 و You Tube 360 که برای این فیلم‌ها تدارک دیده شده‌اند، باید به‌زودی شاهد هنر نمایی‌های جدیدی از کاربران دنیای اینترنت باشیم.

این گجت جذاب، فیلم‌ها و تصاویر را با وضوحی بسیار بالا یعنی 3840 در 1920 پیکسل، توسط لنزهای دوگانه FishEye موجود بر روی خود ثبت خواهد کرد. این تصاویر می‌تواند در دو حالت 2D (با بهره گیری از نرم افزار خاص موبایل) و یا از طریق سیستم 360 درجه‌ای Gear VR به راحتی پخش شود. همچنین کاربران می‌توانند در صورت نیاز حالت 180 درجه را انتخاب کرده و تصاویر را با بهره گیری از یک زاویه و یک لنز این دستگاه مشاهده نمایند.

این محصول خاص سامسونگ، تنها 153 گرم وزن داشته و بسیار سبک و جمع و جور است و با طراحی کروی شکلی که دارد، قابل حمل و نقل ساده است. این گجت همراه با یک سه پایه و قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های استاندارد فیلم برداری و عکس برداری عرضه می‌شود.

 

 

همچنین این دوربین 360 درجه ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در چالش فیلم برداری‌های خارج از شهر می‌تواند با ایمنی بسیار زیاد برای شما به انجام وظیفه بپردازد.

Gear 360 در نیمه دوم سال 2016 میلادی در برخی ازکشورها عرضه خواهد شد.