این بازی هم از طریق استور ویندوز ۱۰ برای رایانه های دسکتاپ در دسترس است، و هم می توانید فایل نصبی آن را دانلود کنید تا در ویندوز ۷ تا ۱۰ و خارج از استور آن را نصب کنید. در این بازی شخصیت های فیلم جنگ ستارگان به شخصیت های محبوب دیزنی، مارول (marvel) و دیزنی-پیکسار ملحق شده اند تا تجربه ی یک بازی کنسول را برای شما رقم بزنند. در این بازی هزاران شخصیت محبوب در محیط های مختلف گردهم آورده اند تا شما بتوانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کرده و به انجام بازی با آن ها در دنیای خود بپردازید.



در این بازی حالات مختلفی برای بازی در نظر گرفته است و برای مثال شما می توانید در جعبه ی بازی ۳، دنیای خود را بسازید و در آن ماجراجویی را با ترکیب کردن کاراکتر های جنگ ستارگان، دیزنی و مارول و … در یک مکان، خلق کنید. تعداد داستان و کار هایی که می توانید با شخصیت های خود انجام دهید، بی پایان است، چراکه آن قدر شخصیت و محیط و … وجود دارد که ترکیب هر یک از آن ها با هم و بازی کردن با آن ها، شما را تا روز ها و هفته ها مشغول خود خواهد کرد.



این بازی به رایگان عرضه شده است، اما بیش تر (یا بهتر بگوییم تمام) محتوای آن را باید بخرید. قینمت هر پک فیلم یا انیمیشن که به بازی خود از حدود ۱۰ دلار شروع می شود تا ۴۰ دلار. این مبلغ به نوع انیمیشن و تعداد کاراکتر و محیط های آن بستگی دارد. برای مثال برای خرید پک کاراکتر های Frozen باید تنها ۱۰ دلار پرداخت کنید، در حالی که قیمت پک کاراکتر های فیلم Avengers (انتقام جویان) ۲۵ دلار است. با این حال شاید با دانلود کردن آن بتوانید چند محتوای رایگان پیدا کنید که بتوانید با آن ها بازی کنید و ساعاتی را مشغول باشید.

این بازی از اکس باکس لایو پشتیبانی می کند و شما می توانید دستاورد های خود در بازی را به حساب اکس باکس خود اضافه کنید. البته پیش از دانلود حواستان به حجم ۱۲.۴ گیگابایتی بازی برای ویندوز ۱۰ باشد.

 

لینک دانلود از استور

دانلود فایل نصبی از استیم

دانلود مستقیم برنامه استیم