اخبار و اطلاعیه های مربوط به رونمایی محصولات شرکت های مختلف در کنفرانس CES به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود اما تا کنون هیچ خبری در مورد محصولات جدید ال جی یا پیشرفته ترین گوشی های سری G Flex نیست. بر اساس گزارشی از کره جنوبی، شرکت ال جی قصد دارد از معرفی G Flex 3 چشم پوشی کند چرا که قصد دارد در سال آینده، یک سری جدید از پرچمدارانش را معرفی کند.


بر اساس گزارش منتشر شده، ال جی هیچ برنامه ای برای رونمایی G Flex 3 در کنفرانس CES 2016 ندارد و ممکن است از عرضه مدل بعدی این گروه از پرچمدارانش صرف نظر کند. اگرچه این سری پیش از این در ویترین محصولات ال جی قرار گرفته و طبق شایعات داغی که از این مدل منتشر شده بود، این مدل از تکنولوژی انعطاف پذیر صفحه نمایش OLED و پردازنده اسنپدراگون 810 بهره می برد و یک ساختار سخت افزاری ترکیبی با G Flex 2 داشت. در عوض ال جی ممکن است مدل جانشین اسمارت فون پیشرفته V10 را در نیمه دوم سال 2016 رونمایی کند. این پیش بینی همچنان دو پرچمدار اصلی را برای سال آینده ال جی در نظر گرفته و عرضه سال آینده این شرکت بهتر و گسترده تر از قبل خواهد بود.


هنوز انتظار می رود که ال جی در ماه آوریل پرچمدار G5 خود را معرفی کند. اولین شایعات مربوط به G5 نشان می داد که این اسمارت فون از بدنه فلزی ساخته شده است و به سنسور تشخیص مردمک چشم، دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی و یک سنسور تصویر سفارشی که توسط سونی طراحی شده مجهز است.