شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بخواهید جزییات یک وسیله را از ابعاد مختلف مورد بررسی و اکتشاف قرار دهید، اما از آنجایی که تنها راه برای این کار استفاده از میکروسکوپ است و از سویی دیگر این میکروسکوپ ها نیز از وزن و اندازه نسبتاً بزرگی برخوردارند، کار را برای علاقه مندان دشوار می کنند.

 

حال خبر خوش برای این دسته از افراد این است که محققان موفق به تولید میکروسکوپی کوچک و جیبی به نام uPeek شده اند که می تواند از طریق ارتباط وایرلس به گوشی های هوشمند متصل شده و شما را با کوچک ترین جزییات جسم مورد نظر آشنا کند.

 

این میکروسکوپ با اپلیکیشن های اندروید و iOS در گوشی های هوشمند هماهنگ شده واز طریق لنزهای 4 قسمتی موتوری خود می تواند تصاویری با کیفیت خیره کننده را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

 

 

 

 

این محصول جدید می تواند جایگزینی مناسب برای میکروسکوپ های حجیم و سنگین باشد. میکروسکوپ هایی که بیشتر آنها به صورت دستی کار می کنند و این در حالیست که uPeek علاوه بر حجم و وزن بسیار پایین، به صورت وایرلس و با یک اپلیکیشن کنترل می شود و به لطف موتوری که در آن تعبیه شده است کاربر می تواند بر روی نقطه مورد نظر متمرکز شود و آن را مورد بررسی قرار دهد.

گفتنی است قیمت این محصول که به زودی به بازار عرضه خواهد شد، 136 دلار تعیین شده است.