این کمپانی اظهار کرده که فناوری این نمایشگر جدید آماده عرضه است و در حال حاضر مشغول مذاکره با کمپانی هایی هستند که قصد دارند این فناوری را در محصولات خود به کار برند. به گفته FlexEnable حداقل هیجده ماه دیگر زمان لازم است تا این نمایشگرها را بر روی گجت ها ببینیم و بتوانیم با آن کار کنیم.


نمونه اولیه این نمایشگر از ترانزیستورهای پلاستیکی برای بهره مندی از قابلیت انعطاف پذیری و خلق نمایشگر OLCD (نمایشگر کریستال مایع اورگانیک) استفاده می کند. به گفته این کمپانی این نمایشگر از رزولوشنی مشابه نمایشگر های LCD با مصرف میزان مشابه انرژی برخوردار بوده و البته انعطاف پذیر نیز هستند. این ترانزیستورها را می توان تقریبا به دور هر چیزی پیچید و استفاده هایی غیر از نمایشگر گجت ها هم برای آن متصور است. این کمپانی همچنین سنسورهای اثر انگشت نازک و قابل انعطافی را به نمایش گذاشته بود که می توان آن را بر روی دستگیره های در و برای افزایش امنیت نصب کرد.


نمونه اولیه ای که از نمایشگر انعطاف پذیر این شرکت در کنگره جهانی موبایل معرفی شد بر روی یک قاب فلزی قرار داده شده بود . این نمایشگر OLCD نیز تا حدی قابل انعطاف است و نمی توانید آن را بیش از حد خم کنید که به گفته مسئولان FlexEnable هنوز نیاز به توسعه و تغییرات دارد. در ادامه همراه با تک شات به تصاویری از این صفحه توجه کنید.