خبر خوب اینکه به تازگی یک بازی استراتژیک به این جمع اضافه شده که یک ویژگی خاص دارد و آن این است که دیگر جای خالی شرکت‌های ایرانی که حال و هوای گیمرهای ایرانی را در یک بازی مهیج انعکاس دهند را حس نخواهیم کرد. بله! این بازی ساخت یک شرکت داخلی است. استودیو بازی‌های رایانه‌ای لیپینیک اقدام به معرفی و انتشار یک بازی در سبک استراتژیک با نام گنگ استایل نموده است.



در خلاصه معرفی بازی “گنگ استایل” (Gangstyle) آمده که این بازی در واقع داستان گروهی از افراد است که در پی تخریب و غارت شهر توسط افراد شرور، در تلاش هستند تا شهر خود را دوباره ساخته و با آنها مقابله کنند. شما مسئول اداره شهر خواهید بود و برای آنکه بتوانید آن را گسترش دهید، افراد مختلفی را استخدام خواهید کرد و با راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف مانند ساخت پمپ بنزین، رستوران و … منابع مالی خود را افزایش داده و به کمک آن توان دفاعی شهر را آنقدر مستحکم خواهید کرد که دیگر هیچکسی نتواند به سادگی به شما حمله نماید.



نسخه آلفا بازی گنگ استایل در حال حاضر در گوگل‌پلی منتشر شده می‌توانید آن را از لینک انتهای مطلب دریافت نمائید. طبیعتاً باید در نظر داشته باشید که این بازی در مرحله آلفا و پیش‌آزمایشی به سر می‌برد و نباید انتظار خارق‌العاده‌ای از آن داشته باشید و بسیاری از بازی‌های مطرح موجود در جهان در این مرحله اصلاً قابل تحمل نبوده و ناامیدکننده بوده‌اند و آن طور که بررسی کوتاه و اولیه ما نشان داد امید فراوانی می‌توان به این بازی در مرحله نهایی داشت.



تیم سازنده این بازی اعلام کرده تا با دریافت گزارشات رفع اشکال از سوی بازیکنان حرفه‌ای و همچنین کامل‌تر شدن نسخه فعلی، طی ماه آینده شاهد انتشار گنگ استایل به‌صورت عمومی باشیم.








بازی گنگ استایل به صورت استراتژیک اجتماعی و تحت دستگاه‌های هوشمند همراه و بر روی سیستم عامل اندروید قابل استفاده خواهد بود. نسخه ios ویژه کاربران شرکت اپل نیز در فاصله کوتاهی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

 

 

منبع : فارنت